Kup Usługi

Canal Plus jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm, spośród dostawców płatnych pakietów telewizyjnych. Obecnie jednak podobnych usługodawców jest na rynku bardzo wielu i nie zawsze opłaca się korzystać z kilku ofert naraz. Warto zatem wiedzieć, jak złożyć wypowiedzenie umowy w Canal Plus. Poniżej kilka informacji dla tych, którzy chcą oszczędzać, zmienić dostawcę lub po prostu dokonać rezygnacji z usług, z których nie korzystają.

Canal Plus – wypowiedzenie umowy na piśmie

Większość dostawców usług telewizyjnych i cyfrowych, wymaga od swoich abonentów złożenia wypowiedzenia na piśmie. Ustne wypowiedzenie najprawdopodobniej nie zostanie uznane za ważne. Nie inaczej jest w przypadku Canal Plus, gdzie musimy stosowne oświadczenie dostarczyć do firmy. Możemy zrobić to na trzy sposoby. Pierwsza metoda to zalogowanie się do Strefy CANAL+, czyli platformy dla klientów. Tam należy skorzystać z formularza kontaktowego i za jego pośrednictwem, wysłać skan lub zdjęcie oświadczenia z rezygnacją.

Druga opcja to wysłanie wypowiedzenia umowy listem poleconym. Należy przesłać dokument na adres:
CANAL+ Polska S.A.
skr. poczt. 8
02-100 Warszawa

Trzecią opcją jest również osobiste odwiedzenie pobliskiego salonu Canal Plus, w którym można doręczyć rezygnację opiekunowi klienta.

Zobacz też, jak złożyć wypowiedzenie umowy w NC+.

Canal Plus – jak napisać wypowiedzenie umowy?

W Internecie znajduje się wiele wzorów i przykładów, jak napisać wypowiedzenie umowy do dostawców usług takich jak Canal Plus. Warto się nimi posiłkować, jednak w tym wypadku należy pamiętać, aby obowiązkowo na formularzu znalazły się najważniejsze dane, czyli imię i nazwisko, numer umowy, numer kontaktowy, tekst oświadczenia o rezygnacji oraz własnoręczny podpis. Bez tego ostatniego, dokument będzie nieważny.

Canal Plus – kiedy jest możliwa rezygnacja z usług?


Jeżeli chodzi o rezygnację w Canal Plus, dostawca uwzględnia 3 przypadki, kiedy jest to możliwe. Bez problemu rozwiążemy umowę, jeśli złożymy stosowne oświadczenie na 30 dni przed końcem okresu, na który została zawarta. W przypadku umowy na czas nieokreślony, możemy oświadczenie o rezygnacji dostarczyć w dowolnym momencie. Należy jednak mieć na uwadze 1 miesiąc wypowiedzenia. Zatem wypowiedzenie dostarczone w sierpniu, spowoduje rozwiązanie umowy z końcem września. Trzecia możliwość rozwiązania umowy pojawia się w momencie, kiedy okazuje się, że nie mamy warunków technicznych pozwalających na realizację usług Canal Plus np. gdy nie odbieramy sygnału z satelity. Wówczas możemy złożyć oświadczenie o rezygnacji, ale uwaga, bo mamy na to tylko 2 dni od zawarcia umowy. Sprzęt wówczas należy oddać do salonu lub punktu serwisowego Canal Plus.

Canal Plus – zanim złożysz wypowiedzenie


Przed złożeniem wypowiedzenia do Canal Plus, warto dopilnować najważniejszych kwestii. Przede wszystkim należy sprawdzić, kiedy dana umowa wygasa. Będzie to kluczowe, jeśli chcemy na czas oddać rezygnację i nie ryzykować, że umowa przedłuży się automatycznie na czas nieokreślony.
Może się również okazać, że na naszym koncie w Canal Plus mamy nadpłatę. Wówczas w treści wypowiedzenia musimy wpisać numer rachunku, na który pieniądze mają nam być zwrócone. Jeśli posiadamy inną aktywną umowę z tym dostawcą, możemy też przeksięgować na nią nadprogramowe środki.

Canal+ – czy za wypowiedzenie umowy grozi kara?

Jeżeli rozwiążemy umowę na 30 dni przed końcem okresu jej trwania, nie grożą nam żadne konsekwencje. Jednak jeśli chcemy zrobić to wcześniej, Canal+ może zażądać od nas zwrotu udzielonych ulg. Najlepiej dokładnie przeczytać umowę i zapytać opiekuna klienta, jaką dokładnie kwotę będziemy musieli wówczas zapłacić.

Zgłaszanie awarii

Numer telefonu do działu technicznego czynny 365 dni w roku przez całą dobę.

Koszt połączenia zgodny z cennikiem Operatora.